2. novembra 2025
|
 |
VH 1700
 | VH 1700 je tandemový valec novej generácie, ktorý poskytuje obsluhe maximálne pohodlie pri výbornom výhľade z kabíny. Je určený predovšetkým pre hutnenie asfaltových zmesí, môže byť použitý taktiež pre hutnenie nesúdržných a polosúdržných materiálov a stabilizácií. Valec má kĺbový rám s dvoma hladkými behúňmi s obrobeným povrchom. Obidva behúne sú poháňané, vibrujúce a riaditelné. Zdrojom vibrácie sú dvojstupňové neusmernené budiče vibrácií, umiestnené v osiach behúňov. Všetky funkcie stroja sú poháňané hydrostaticky. Motor Cummins, hydraulika Sauer-Danforss. Splňuje emisné limity noriem 97/68/ECE Stage 1 a EPA/CARB Tier 1. Stroj splňuje podmienky pre označenie symbolom CE. | | ŠTANDARDNÁ VÝBAVA: | Uzamykatelná kapota motora Kabína s vetraním a kúrením Posuvná a otočná sedačka s volantom Obidva behúne vibrujúce Dvojamplitúdové budiče vibrácií Obidva behúne vibrujúce Kĺbový rám Dve frekvencie vibrácie Obidva behúne hydrostaticky hnané Pracovné reflektory Farby STA : žltá, šedá | | NA PRIANIE: | Motor CUMMINS 6BTA 5.9-C165 (123 kW) - Stage 1 / Tier 1 Pracovná plošina bez kabíny so zábradlím Prídavné svetlomety Ochranný rám ROPS (pre CE povinný) Slnečná strieška (na rám ROPS) Klimatizácia Plynule menitelná frekvencia Maják Farebné riešenie stroja podľa zákazníka | | VEĽKOSŤ: | | Pohotovostná hmotnosť (CECE) | kg | 17.030 | | Maximálna šírka hutnenia | mm | 2.200 | | Maximálny presah behúňov | mm | 0 | | | HMOTNOSTI: | | Maximálna pohotovostná hmotnosť (CECE) | kg | 17.740 | | Zaťaženie predného behúňa (CECE) | kg | 7.814 | | Zaťaženie zadného behúňa (CECE) | kg | 9.216 | | Statické lineárne zaťaženie predného behúňa | kg/cm | 35,5 | | Statické lineárne zaťaženie zadného behúňa | kg/cm | 41,9 | | | RIADENIE: | | Uhol riadenia predného behúňa (+ -) | ° | 35 | | Uhol riadenia zadného behúňa (+ -) | ° | 10 | | Uhol vzájomného výkyvu (+ -) | ° | 6 | | Polomer zatáčania stopový vnútorný | mm | 5.000 | | Bočná stabilita - priamy nájazd | ° | 30 | | | JAZDNÉ VLASTNOSTI: | | Počet rýchlostí | 2 | | Maximálna rýchlosť | km/h | 12 | | Stúpavosť bez vibrácie | % | 32 | | Stúpavosť s vibráciou | % | 32 | | | BRZDY: | | Provozní | hydrostatická | | Parkovací | lamelová | | Núdzová (havarijná) | lamelová | | | VIBRÁCIA: | | Amplitúda | mm | 0,7/0,4 | | Frekvencia | Hz | 45/60 | | Odstredivé sily | kN | 180/160 | | | KROPENIE: | | Druh kropenia | tlakové | | Počet čerpadiel | 2 | | Počet stupňov filtrácie vody | 2 | | | NÁDRŽE: | | Palivo | litre | 430 | | Voda na kropenie | litre | 1080 | | | ELEKTROINŠTALÁCIA: | | Napätie | V | 24 | | Kapacita akumulátora | Ah | 2x100 | | | MOTOR: | | Výrobca motora | Cummins | | Typ motora | QSB5.9-30-T-C155 | | Výkon motora | kW | 82 | | Norma | ISO 3046/1 (DIN 6179) | | | ROZMERY: (hodnoty v mm) | | A | D | G | H | H1 | H2 | L | T | W | W1 | W2 | | 3.770 | 1.570 | 425 | 3.400 | 2.810 | 270 | 6.850 | 25 | 2.200 | 2.400 | 100 | | | | | 
| | | | Zmena technických dát a modifikácie vyhradená. Stroje môžu obsahovať výbavu na prianie. | | | | | MAXIMÁLNE HRÚBKY PO ZHUTNENÍ (hodnoty v mm, za optimálnych podmienok) | | Asfalt | Piesok / Štrk | Zmesi | Hliny | Stabilizácia | | 20 | 60 | 50 | - | 40 | | | |
|
|