8. novembra 2025
|
 |
VSH 102
 | VSH 102 je tandemový valec novej generácie, ktorý poskytuje obsluhe maximálne pohodlie pri výbornom výhľade z kabíny. Je určený predovšetkým pre hutnenie asfaltových zmesí, môže byť použitý taktiež pre hutnenie nesúdržných a polosúdržných materiálov a stabilizácií. Valec má kĺbový rám s dvoma hladkými behúňmi s obrobeným povrchom. Obidva behúne sú poháňané, vibrujúce a riaditelné. Zdrojom vibrácie sú dvojstupňové neusmernené budiče vibrácií, umiestnené v osiach behúňov. Všetky funkcie stroja sú poháňané hydrostaticky. Motor Martin Diesel, hydraulika Sauer-ZTS. Stroj splňuje podmienky pre označenie symbolom CE. | | ŠTANDARDNÁ VÝBAVA: | Uzamykatelná kapota motora Kabína s vetraním a kúrením Obidva behúne vibrujúce Dvojamplitúdové budiče vibrácií Krabí chod až do 1600 mm na obidve strany Kĺbový rám Jednopákové ovládanie obojstranné Predvolba pojazdu a vibrácie Obidva behúne hydrostaticky hnané Pracovné reflektory Farby STA : žltá, šedá | | NA PRIANIE: | Motor Deutz (74 kW) Ochranný rám ROPS (pre CE povinný) Tmavé fólie na sklá kabíny Orezávač a dohutňovač okrajov vozovky Farebné riešenie stroja podľa zákazníka | | VEĽKOSŤ: | | Pohotovostná hmotnosť (CECE) | kg | 9.615 | | Maximálna šírka hutnenia | mm | 3.400 | | Maximálny presah behúňov | mm | 1.600 | | | HMOTNOSTI: | | Maximálna pohotovostná hmotnosť (CECE) | kg | 10.180 | | Zaťaženie predného behúňa (CECE) | kg | 4.880 | | Zaťaženie zadného behúňa (CECE) | kg | 4.735 | | Statické lineárne zaťaženie predného behúňa | kg/cm | 27,1 | | Statické lineárne zaťaženie zadného behúňa | kg/cm | 27,5 | | | RIADENIE: | | Uhol riadenia predného behúňa (+ -) | ° | 30 | | Uhol riadenia zadného behúňa (+ -) | ° | 30 | | Uhol vzájomného výkyvu (+ -) | ° | 5 | | Polomer zatáčania stopový vnútorný | mm | 2.550 | | Polomer zatáčania obrysový vonkajší | mm | 4.500 | | Bočná stabilita - priamy nájazd | ° | 36 | | | JAZDNÉ VLASTNOSTI: | | Počet rýchlostí | 1 | | Maximálna rýchlosť | km/h | 9 | | Stúpavosť bez vibrácie | % | 40 | | Stúpavosť s vibráciou | % | 35 | | | BRZDY: | | Provozní | hydrostatická | | Parkovací | lamelová | | Núdzová (havarijná) | lamelová | | | VIBRÁCIA: | | Amplitúda | mm | 0,8/0,4 | | Frekvencia | Hz | 42 | | Odstredivé sily | kN | 98/49 | | | KROPENIE: | | Druh kropenia | tlakové | | Počet čerpadiel | 2 | | | NÁDRŽE: | | Palivo | litre | 155 | | Voda na kropenie | litre | 900 | | | ELEKTROINŠTALÁCIA: | | Napätie | V | 24 | | Kapacita akumulátora | Ah | 2x135 | | | MOTOR: | | Výrobca motora | Martin Diesel | | Typ motora | Z8002.133 | | Výkon motora | kW | 73,2 | | Norma | SAE | | | ROZMERY: (hodnoty v mm) | | A | D | G | H | H1 | H2 | L | T | W | W1 | W2 | | 3.400 | 1.200 | 430 | 3.100 | 2.460 | 975 | 4.600 | 19 | 1.800 | 1.960 | 80 | | | | | 
| | | | Zmena technických dát a modifikácie vyhradená. Stroje môžu obsahovať výbavu na prianie. | | | | | MAXIMÁLNE HRÚBKY PO ZHUTNENÍ (hodnoty v mm, za optimálnych podmienok) | | Asfalt | Piesok / Štrk | Zmesi | Hliny | Stabilizácia | | 20 | 50 | 40 | - | 30 | | | |
|
|